SLO
Splošni pogoji
POGOJI POSLOVANJA IN PODATKI O PODJETJU
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
S spletno stranjo www.gabione.si upravlja podjetje Žicteh d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje www.quadrojet.com, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba www.craftsnake.com ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
Cene
Spletna cena velja za vse kupce spletne trgovine www.gabione.si. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Postopek nakupa
Kako naj pripravim naročilo?
V primeru kakršnihkoli težav z oddajo naročila, nas lahko vedno pokličite na našo tel. številko 06 861 1189 ali pa nas kontaktirajte preko elektronske pošte zicteh@gmail.com
Ponudnik vedno kontaktira naročnika na e-pošto ali kontaktno telefonsko številko, ki jo je posredoval za razjasnitev podrobnosti, pravilnosti naročila in načina dostave.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje. Če kupec izbere dostavo preko Pošti, ima kurir vedno pri sebi telefonsko številko kupca, da ga lahko obvesti o času dostave ali morebitnih zamudah.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh, od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri sledečih izdelkih:– za blago izdelano po naročilu posebej za kupca.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Če je podjetje zamudilo z vračilom vplačil , mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu.
Vračilo blaga je možno v ohranjenem tržnem stanju (oznake, etikete, originalna embalaža, račun), brez znakov uporabe (odrgnine, umazanost, razpoke, itd.). Izpolniti morate anketo za vračilo/zamenjavo blaga, ki jo lahko dobite tukaj, in jo priložiti k blagu pri vračilu. Vračilo je možno preko Pošte Slovenija ali osebno (ob predhodnem obvestilu po tel. 06 861 1189) na naslov: Žicteh d.o.o., Sedlasek 74, 2286 Podlehnik, Slovenia.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Uveljavljanje stvarne napake
(2) Napaka je stvarna:
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Vrnjeni artikli
Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na Žicteh d.o.o. vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.
Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije ‘Vrnjeni artikli’ in tudi navedeno na računu.
Artiklov, ki so kategorizirani kot ‘Vrnjeni artikli’ ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodben partner za dostavo pošiljk je dostavna služba Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pošiljko je mogoče prevzeti tudi osebno na naslovu: Sedlašek 74, 2286 Podlehnik, Slovenija.
Ob dostavi kupec prejme račun in garancijski list. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Obvestilo o varstvu osebnih podatkov, ki se pošiljajo ob naročilu
Dragi obiskovalci spletne strani, cenimo vaše zaupanje!
Za nas je zelo pomembno, da zaščitimo vaše podatke in osebne pravice, kot tudi da spoštujemo vaše pravice do samostojnega informacijskega odločanja pri zbiranju, obdelavi in uporabi vaših osebnih podatkov. Naša praksa o varovanju podatkov je zasnovana v skladu z zveznim zakonom o varstvu podatkov.
Politika varstva osebnih podatkov:
Katere moje osebne podatke Žicteh d.o.o. zbira in obdeluje?
Žicteh d.o.o. zbira in obdeluje izključno te tiste vaše osebne podatke, ki ste jih posredovali ob naročilu (e-mail, telefonsko številko, naslov, priimek in ime).
Kdo obdeluje moje osebne podatke?
Upravljavec vaših osebnih podatkov je Žicteh d.o.o, Sedlasek 74, 2286 Podlehnik, Slovenia.
Kontaktna oseba za varstvo vaših podatkov je Alexey Kravtsov.
Vaše osebne podatke obdelujejo s strani Žicteh d.o.o, Sedlasek 74, 2286 Podlehnik, Slovenia pooblaščene osebe, ki so usposobljene za zagotavljanje celotnega varstva osebnih podatkov.
Kako je zagotovljeno varstvo mojih osebnih podatkov?
Žicteh d.o.o. kot upravljavec osebnih podatkov spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo vse pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih uporabilo v druge namene, kot v namene, za katere so bili osebni podatki posredovani.
Osebne podatke obdelujemo v skladu z zahtevami veljavne evropske in nacionalne zakonodaje o varstvu osebnih podatkov. Za namen varstva osebnih podatkov imamo sprejet interni pravilnik o varnosti osebnih podatkov. Vsak posameznik ima pravico, da se na zahtevo seznani s pravilnikom Žicteh d.o.o.
Koliko časa hranite moje osebne podatke?
Osebne podatke, ki nam jih posredujete obdelujemo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen za katerega so bili posredovani. Po izpolnitvi namena se osebni podatki, ki ste nam jih posredovali izbrišejo. V kolikor osebne podatke posredujete za namen boljšega informiranja se le-ti zbirajo in obdelujejo do vašega preklica, ki ga lahko podate kadarkoli na naslov zicteh@gmail.com
Kdo drug lahko dostopa do vaših osebnih podatkov
Vaših osebnih podatkov ne delimo z neznanci. Osebni podatki o vas so v nekaterih primerih posredovani našim zaupanja vrednim partnerjem, da bodisi omogočimo zagotavljanje storitve za vas ali bodisi izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo. Vaše podatke delimo z:
Naši partnerji za obdelavo:
Naši poslovni partnerji:
Sodelujemo le s partnerji za obdelavo, ki lahko zagotovijo ustrezno raven zaščite vaših osebnih podatkov. Vaše osebne podatke razkrijemo tretjim osebam ali javnim uradnikom, kadar smo k temu zakonsko zavezani. Vaše osebne podatke lahko razkrijemo tretjim osebam, če ste v to privolili ali če za to obstajajo druge pravne podlage.
Ali lahko zahtevam izbris osebnih podatkov?
Da. Izbris osebnih podatkov iz naših evidenc lahko zahtevate kadarkoli na naslov zicteh@gmail.com
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Naša programska oprema, ki kot standard uporablja Secure Socket Layer (SSL).
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z zakonodajo – Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2, Ur. l. RS št. 94/07 in GDPR.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov, se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Google Analytics
Ta spletna stran uporablja Google Analytics. Google Analytics uporablja besedilne datoteke, ki se shranijo na vašem računalniku in omogočijo analizo uporabe spletne strani. Informacije o uporabi te spletne strani (vključno z vašim IP naslovom, pri čemer zaradi nijhovega sredstva anonimnosti „_anonymizeIp()“ zadnjih 8 znakov ni posredovanih na Google Analytics) ustvarjene s pomočjo piškotkov so prenesene in shranjene na Googlov strežnik v ZDA . Google bo te informacije uporabil, da bo lahko izračunal vašo uporabo spletne strani, izpolnil poročila o aktivnosti spletnih strani za upravitelje spletnih strani in za izvajanje ostalih storitev povezanih z uporabo spletnih strani in interneta. Google lahko te informacije posreduje tretjim osebam, če to predpisuje zakon ali če tretje osebe te podatke obdelujejo po nalogi Googla. Google ne bo povezal vašega IP naslova z drugimi podatki Googla. Uporabo piškotkov lahko zavrnete z izbiro ustrezne nastavitve v vašem brskalniku, vendar moramo poudariti, da v tem primeru ne boste mogli uporabljat vseh funkcij te spletne strani v celoti. Z uporabo te spletne strani se strinjate z obdelavo vaših podatkov s strani Googla na zgoraj opisan način in za predhodno navedene namene. Če želite, da se informacije o obisku spletnega mesta ne posredujejo na Google Analytics, lahko tukaj (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/index.html?hl=de) prenesete deaktiviranje za internetni brskalnik.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odzivi uporabnikov
Odzivi uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Piškotki in druge tehnologije, ki jih uporabljamo
Piškotke in/ali podobne tehnologije uporabljamo za analizo vedenja strank, upravljanje spletnega mesta, sledenje gibanju uporabnikov in zbiranje informacij o uporabnikih. To naredimo zato, da prilagodimo in izboljšamo vašo izkušnjo z nami.
Piškotek je majhna besedilna datoteka, shranjena na vašem računalniku. Piškotki shranjujejo informacije, ki se uporabljajo za pomoč pri delovanju spletnih mest. Samo mi lahko dostopamo do piškotkov, ki jih ustvari naše spletno mesto. Svoje piškotke lahko nadzorujete na ravni brskalnika. Če se odločite za onemogočanje piškotkov, lahko to ovira vašo uporabo določenih funkcij ( primer: Brez funkcionalnih piškotkov ne bodo delovali nekateri procesorji plačil ).
Piškotke uporabljamo za naslednje namene:
Piškotke, shranjene v vašem računalniku, lahko odstranite v nastavitvah brskalnika.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova zicteh@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:
Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Ime podjetja: ŽICTEH, nove žične tehnologije, d.o.o.
Sedlašek 74, 2286 Podlehnik
Davčna številka SI60555564
Zavezanec za DDV
Matična številka: 6597726000
Direktor: Alexey Kravtsov
Osnovni kapital: 7.500 EUR
SKD: C25.930 – Proizvodnja izdelkov iz žice, verig in vzmeti
Subjekt je bil vpisan sodni register dne: 22.4.2014
TRR: SI56 020540262673034 (NLB d.d.) SWIFT: LJBASI2X
Elektronski naslov: zicteh@gmail.com
Telefon: +(386) 6 861 1189
Zadnja osvežitev: 10.05.2024
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
ENG
Privacy policy
GENERAL TERMS AND CONDITIONS
TERMS OF BUSINESS AND COMPANY INFORMATION
Terms of Business
The general terms and conditions are compiled in accordance with the Consumer Protection Act (ZVPot).
The website www.gabione.si is managed by Žicteh d.o.o., an e-commerce service provider (hereinafter referred to as the "provider").
The general terms of business address the operation of www.gabione.si, user rights, and the business relationship between the provider and the customer.
Accessibility of Information
(summary of legislation)
The provider commits to always providing the customer with the following information:
a) the identity of the company (name and address of the company, registry number),
b) contact details that allow users to communicate quickly and efficiently (email, phone),
c) the essential characteristics of the goods or services (including after-sales services and warranties),
d) availability of products (each product or service offered on the website should be available within a reasonable time),
e) terms of product delivery or service execution (method, place, and deadline of delivery),
f) all prices must be clearly and unambiguously defined,
g) method of payment and delivery,
h) the validity period of the offer,
i) the deadline within which it is still possible to withdraw from the contract and the conditions for withdrawal; in addition, about whether and how much it costs the customer to return the product,
j) explanation of the complaint procedure, including all details about the contact person or customer service department.
Product Offer
Due to the nature of business through the World Wide Web, the offer at www.quadrojet.com is updated and changed often and quickly.
Payment Methods
The provider enables the following payment methods:
Prices
Prices are valid at the time of order placement and do not have a predetermined validity.
Prices are valid in the case of payment with the above-mentioned payment methods, under the above-mentioned conditions. Despite extraordinary efforts to ensure the most up-to-date and accurate information, it may happen that the price information is incorrect. In this case, or if the price of the product changes during the processing of the order, the provider will enable the customer to withdraw from the purchase and will also offer a solution that will go in mutual satisfaction.
The sales contract between the provider and the customer is concluded at the moment the provider confirms the order (the customer receives an email about the status Order confirmed). From this moment, all prices and other conditions are fixed and apply to both the provider and the customer.
Purchase Process
How do I prepare an order?
To place an order, you can contact us by email or through the feedback form listed on the website.
In case of any problems with placing the order, you can always call us at our phone number 06 861 1189 or contact us via email at zicteh@gmail.com
When the order is placed, both the buyer and the provider receive the order details on their respective email addresses. The provider always contacts the client at the email or contact phone number provided by him to clarify the details, the correctness of the order and the delivery method. The contract for the purchase of ordered items between the buyer and the provider is irrevocably concluded at this stage.
The provider prepares and sends the goods within the agreed period. If the customer chooses delivery via Pošta, the courier always has the customer's phone number to inform him about the delivery time or any delays.
Right to Withdraw from Purchase, Return of Goods
The customer has the right to inform the company within 14 days of receiving the goods that he is withdrawing from the contract, without needing to state a reason for his decision. The message is considered timely if the shipment is posted within the deadline.
Unless the contracting parties have agreed otherwise, the consumer does not have the right to withdraw from the contract in relation to the following goods: - for goods made to order specifically for the customer.
The only cost borne by the consumer in connection with the withdrawal from the contract is the direct cost of returning the goods. The latter must be returned to the company no later than 14 days after the message of withdrawal. If the consumer has withdrawn from the contract, the company must return all payments made. The return of payments must be made by the company as soon as possible, no later than 14 days after receiving the message of withdrawal from the contract. The company may withhold payment until the returned goods are received or until the consumer sends proof that the goods have been sent back, depending on which event occurs first. If the company is late in returning the payments, the consumer must pay the consumer in addition to the statutory default interest, another tenth of the payments received for every completed 30 days of delay in returning.
The return of goods is possible in a preserved market condition (labels, original packaging, invoice), without signs of use (scratches, dirt, cracks, etc.). You must complete a survey for return/exchange of goods, which you can get here, and attach it to the goods when returning. The return is possible via Pošta Slovenije or in person (with prior notice by phone 06 861 1189) at the address: Žicteh d.o.o., Sedlasek 74, 2286 Podlehnik, Slovenia.
Warranty
Items have a warranty if this is stated on the warranty card or on the invoice. The warranty is valid following the instructions on the warranty card and presenting the invoice. Warranty periods are stated on the warranty cards or on the invoice.
Information on the warranty is also stated on the product presentation page. If there is no information about the warranty, the item does not have a warranty, or the information is not known at this time. In the latter case, the customer can contact the provider, who will provide up-to-date information.
Claiming a Material Defect
Article
(1) The seller must deliver the goods to the consumer in accordance with the contract and is responsible for material and legal defects in its performance.
(2) The defect is material:
it, which was known to the seller or should have been known to him;
if the thing does not have the properties necessary for its normal use or for trade;© All Rights Reserved.
Žicteh d.o.o.